3- زيباسازي و تميز بودن نمازخانه، کتابخانه و کارگاه: استفاده از خوش بو کننده ها، قفسه هاي زيبا، مناسب بودن محيط کتابخانه، نمازخانه و کارگاه.

 

4- پوشش هاي ظاهري معلم ها، مدير و کارکنان، دانش آموزان: استفاده از روپوش هاي شاد براي دانش آموزان و همچنين پوشش مرتب و استفاده از رنگ هاي شاد و روشن براي کارکنان مدرسه.

 

5- رعايت بهداشت: تميز بودن محيط مدرسه، کلاس ها، بهداشت فردي، اجتماعي، دانش آموزان

 

چگونه مدرسه شاد داشته باشیم, مدرسه شاد, چگونه مدرسه ای شاد داشته باشیم

 

اگر قرار باشد روح دانش‌آموز پرورش و رشد یابد، باید این روند از روح معلم آغاز شود. چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد، شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانش‌آموزان وجود خواهد داشت.

 

معلمانی که نمی‌توانند حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمایش دهند، از لحاظ انتقال فکر با دانش‌آموزان هماهنگ نیستند و برای پاسخگویی به نیازهای دانش‌آموزان آمادگی ندارند. معلم باید با توجه به هرگونه نقص در درک و دریافت دانش‌آموز، تلاش کند تا توانایی روش‌های جدید تدریس و گرداندن كلاس را در خود کشف كند.

مدرسه شاد

نشاط و شادابی در مدرسه

چگونه مدرسه ای شاد داشته باشیم

شادابی در مدرسه برای رشد دانش آموز

معلم ,روح ,ها، ,دانش ,دانش‌آموزان ,شاد ,بودن محيط , استفاده از ,دانش آموزان ,هاي شاد ,از روح

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پایگاه تخصصی خلاصه کتب دانشگاهی pahnekavirwe کد تخفیف دیجی کالا سخن کارشناس Theology 4 Children خرید کتاب های کمک آموزشی در تهران minografik سایت های شاهان کلاغ روی کاغذ گلاب