3- زيباسازي و تميز بودن نمازخانه، کتابخانه و کارگاه: استفاده از خوش بو کننده ها، قفسه هاي زيبا، مناسب بودن محيط کتابخانه، نمازخانه و کارگاه.

 

4- پوشش هاي ظاهري معلم ها، مدير و کارکنان، دانش آموزان: استفاده از روپوش هاي شاد براي دانش آموزان و همچنين پوشش مرتب و استفاده از رنگ هاي شاد و روشن براي کارکنان مدرسه.

 

5- رعايت بهداشت: تميز بودن محيط مدرسه، کلاس ها، بهداشت فردي، اجتماعي، دانش آموزان

 

چگونه مدرسه شاد داشته باشیم, مدرسه شاد, چگونه مدرسه ای شاد داشته باشیم

 

اگر قرار باشد روح دانش‌آموز پرورش و رشد یابد، باید این روند از روح معلم آغاز شود. چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد، شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانش‌آموزان وجود خواهد داشت.

 

معلمانی که نمی‌توانند حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمایش دهند، از لحاظ انتقال فکر با دانش‌آموزان هماهنگ نیستند و برای پاسخگویی به نیازهای دانش‌آموزان آمادگی ندارند. معلم باید با توجه به هرگونه نقص در درک و دریافت دانش‌آموز، تلاش کند تا توانایی روش‌های جدید تدریس و گرداندن كلاس را در خود کشف كند.

مدرسه شاد

نشاط و شادابی در مدرسه

چگونه مدرسه ای شاد داشته باشیم

شادابی در مدرسه برای رشد دانش آموز

معلم ,روح ,ها، ,دانش ,دانش‌آموزان ,شاد ,بودن محيط , استفاده از ,دانش آموزان ,هاي شاد ,از روح

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

eiiirsa توليد مواد غذايي تازه ترين نکات درماني ایران سلامت مطالب اینترنتی آلبالوی سیاه خرامه نما خرید اینترنتی دکتر علی طاهری روانکاو و روانشناس بالینی هتل هاي شيراز